12 januari 2011

Som ett eget Starbucks men i rött

Eftersom det är svårt att brygga bara en kopp kaffe i kaffebryggaren har vi investerat i en Nespresso Citiz, så numera dricker jag samma kaffe som George Clooney (skillnaden mellan oss är väl att jag betalar för att dricka kaffet medan George förmodligen får betalt för att dricka det). Men jag betalar gärna ett par kronor för varje kopp av det här goda kaffet! Jag passade även på att köpa en mjölkskummare så det är som att ha ett litet mini-Starbucks i köket, speciellt då jag råkar ha några Starbucksmuggar att avnjuta kaffet från. Kaffemaskin, bakmaskin och glassmaskin – mitt kök är nu fulländat!

1 kommentar:

  1. Vilken fin! Fredrik fick en Tassimo (en sån där man stoppar in små "portionspuckar" i) i julklapp och blev jätteglad =)

    SvaraRadera